Nieuwe Eye Candy in onze winkels

13 April 2014

De ultieme fashionista wordt weer verwend deze lente bij Eye Candy. Speciaal voor de modeliefhebbers hebben we de Gucci collectie in huis gehaald. De collectie voor de zomer 2014 is prachtig en staat bol van de iconische Gucci stijl, aangevuld met stijlvolle accenten. Echt de moeite om weer eens binnen te springen en de Gucci collectie te passen voor zowel dames als heren. Tot binnenkort.

 

 

 

Nieuwe Eye Candy in onze winkels

Zeiss zonneactie op Multifocale zonneglazen!

4 March 2014

Laat de zon maar komen! Geniet van onze promotie op multifocale zonneglazen en krijg 50% korting. We geven ook 30% korting op Zeiss unifocale zonneglazen. Actie verlengd tot 30 juni 2014. Voor een comfortabel zicht, de hele zomer lang..

Zeiss zonneactie op Multifocale zonneglazen!

Nieuwe Orgeen zonnebrillen

12 June 2014

Orgreen brengt contract en karakter in zijn nieuwste zonnebrillencollectie. De hele collectie is bijzonder kleurrijk en vervaardigd uit hoogwaardig titanium. Door het gebruik van hoogwaardige materialen is het ook uiterst geschikt om correctieglazen in te monteren. Kom deze unieke collectie ontdekken bij ons in de winkel.

Nieuwe Orgeen zonnebrillen

Eye Candy presenteert ‘new vintage’ met Framers

25 April 2014

FRAMERS is een jong merk uit Berlijn, ontstaan in 2006. De brillen worden handgemaakt in een traditioneel fabriekje in Berlijn. De ontwerpen zijn geraffineerd en van hoogwaardige kwaliteit.

 

Eye Candy presenteert ‘new vintage’ met Framers

Moncler Lunettes

10 December 2013

Moncler zet met deze lancering de eerste stappen in de brillenwereld met deze bijzonder geslaagde collectie. Gekenmerkt door ‘traditie, technologie en een moderne invalshoek. Tegelijkertijd zijn er avant- garde en retroelementen in verwerkt.
Zoals we van het merk gewend zijn, zijn de producten van topkwaliteit, zijn ze exclusief en u vindt ze vanaf vandaag bij Eye Candy.

 

 

Moncler Lunettes

Nieuw, Ice Watch zonnebrillen

3 December 2013

Het wereldbekende Ice-Watch, is vooral bekend als beroemd horlogemerk. Ice Watch pakt nu echter ook uit met leuke zonnebrillen.

Het Ice-Watch concept werd vertaald naar een innovatieve brillencollectie om nieuw leven te blazen in de concurrerende brillenwereld.

De collectie is gemaakt met respect voor de identiteit van het Ice-Watch merk: zijn positionering "CHANGE. YOU CAN" en haar waarden. Een sterk concept waarvan de pijlers zijn: de maatschappelijke waarde van de verandering mogelijk te maken voor alle sociale klassen, door betaalbare prijzen en een hoge zichtbaarheid.

Daarenboven werd een extra vleugje innovatie toegevoegd met betrekking tot zijn hoog niveau in de mate van deskundigheid, een monobloc-frame met memorabele vorm.

Voor de prijs hoeft u het alvast niet te laten want ze kosten slechts 69 EUR.

Bekijk de collectie in onze webshop.

Nieuw, Ice Watch zonnebrillen

Ontdek ons nieuw gamma: LetmeSee!

13 November 2013

Vorige maand gelanceerd in Collete te Parijs en al te verkrijgen bij ons in de winkels. De innovatieve Letmesee collectie met een prachtig en kleurrijk design. Leesbrillen met correctie. Gedaan met leesbrillen die een aanslag zijn op uw zicht en op uw look, ontdek het volledige gamma bij ons in de winkels.. Een vroeg sinterklaasgeschenkje voor jezelf?

Of bestel ze in onze webshop met gratis verzending binnen 24u. 

http://tinyurl.com/nfk3rxc

Ontdek ons nieuw gamma: LetmeSee!

De Limited Jimmy Choo collectie van Carrera

10 October 2013

Jimmy Choo, de bekende schoenenontwerper, stelt deze maand zijn gelimiteerde Capsule Collectie van Carrera voor.

De Carrera bestseller, de Carrera 6000 met zijn uniek design en tijdloos silhouet, werd door Jimmy Choo in 5 verschillende uitvoeringen uitgebracht.

De pareltjes zijn vervaardigd uit Optyl, het gepatenteerde en hoogwaardige materiaal dat tevens erg licht en hyppoallergeen is.

 

De Limited Jimmy Choo collectie van Carrera

Eye Candy is laureaat voor winkelconcept van het jaar!

25 September 2013

 

 

 

 

 

Gisteren maakte Comeos, de federatie voor handel en diensten, de 11 genomineerden voor "Winkelconcept van het jaar" bekend en Eye Candy is erbij! We zijn apetrots om in het rijtje van Le Pain Quotidien, Exki, Bel & Bo, La Bottega en andere hippe merken te staan en nagelbijten nu al voor 6 november wanneer de prijs wordt uigereikt! Je kan hieronder het persbericht van Comeos lezen én vergeet niet te duimen voor Eye Candy op 6 november!

Comeos maakt elf genomineerden 'winkelconcept van het jaar' bekend - 24 september 2013

Op zes november reikt Comeos, de federatie voor handel en diensten, zijn jaarlijkse Mercuriusprijs uit. Dit jaar wordt de handelaar met het ‘winkelconcept van het jaar’ bekroond. Vandaag maakt Comeos de elf genomineerden bekend.

Een zevenkoppige jury boog zich over de tientallen inzendingen, en selecteerde op basis van de criteria customer experience, digitale integratie “clicks & bricks”, duurzaamheid, service aan de klant, rol van het personeel en innovatie en differentiatie. De jury, die uitsluitend uit dames bestaat en wordt voorgezeten door Anne-Françoise Piette, weerhield uiteindelijk elf kandidaten. Na de voorstelling van de elf genomineerden tijdens het Mercurius-evenement op 6 november, in de Wild Gallery in Vorst, wordt bekendgemaakt wie dit jaar de felbegeerde Mercuriusprijs in de wacht sleept. In alfabetische volgorde zijn ze:

  • Bel & Bo
  • Coolblue
  • D’Ici
  • Di
  • EXKi
  • Eye Candy
  • Fundoo
  • La Bottega
  • Pain Quotidien
  • Pneu Vanhamme
  • Zelfbouwmarkt
Eye Candy is laureaat voor winkelconcept van het jaar!

De Iconische Ray-Bans

24 September 2013

24° vandaag … Indian Summer! Vergeet je zonnebril niet vandaag … Hieronder vind je de meest iconische Ray Ban modellen!

 

 

 

De Iconische Ray-Bans

De spiksplinternieuwe Paul Smiths

5 September 2013

Paul Smith, stijlicoon, funny man en worldly Brit is zijn spiksplinternieuwe collectie in onze winkels komen leggen, the spectacles zijn klaar voor uw bewonderende blikken!

 

 

 

De spiksplinternieuwe Paul Smiths

Eye Candy Waasland in ‘Rondom’ editie Sint Niklaas

20 August 2013

Deze week vindt u in de Rondom van 'Sint Niklaas', de special opticiens. Eye Candy kon natuurlijk niet ontbreken.

U vindt het volledige artikel hieronder.

 

Eye Candy Waasland in ‘Rondom’ editie Sint Niklaas

Ray Ban Ice Pops. Real Eye Candy!

4 July 2013

De Classic Wayfarer is net geupgrade naar enkele coole Eye Candy kleuren! In totaal zijn er 6 verschillende kleuren om te matchen bij uw zomerse outfit, u vindt deze in onze winkels!

Ray Ban Ice Pops. Real Eye Candy!

Oakley stelt de Tour de France Limited Series voor!

2 July 2013

Naar aanleiding van de 100ste Tour de France en Marc Cavendish stelt Oakley 4 modellen voor in Tour de France stijl!

De Tour de France 1903 Fuel Cell, heeft een Tour embleem met het jaar 1903 (toen de Tour van start ging) en de kleuren van de Franse vlag. 

Voor liefhebbers van de RadarLock, heeft Oakley twee verschillende modellen – de RadarLock XL Straight Stem en de RadarLock Path. Beide met Tour de France etui en twee lenzen met Tour logo (G40 voor weinig licht, en een +Red Iridium, voor fel zonlicht).

Tevens is er de  Mark Cavendish Signature Series RadarLock. Deze komt in "Cavendish groen" met een Jade Iridium en G40 lens, beiden met het Cav logo.

Oakley stelt de Tour de France Limited Series voor!

Zeiss zonneactie verlengd tot eind augustus 2013

15 June 2013

Het meest comfortabele zicht ervaart u deze zomer met de Zeiss zonneglazen met correctie. Er is keuze tussen natuurgetrouwe kleuren, hoogwaardige ontspiegelingen en gepolariseerde glazen.

Bij Eye Candy kan je nog heel de zomer genieten van actieprijzen op Zeiss zonneglazen op correctie.

Op ons Multifocaal gamma Zeiss Zonneglazen krijgt u maar liefst 50% korting of 1 glas gratis. (t.o.v. de catalogusprijs). De voorwaarden vindt u bij ons in de winkel.

Kom snel eens langs. Zo kan u nog heel de zomer genieten van het Zeiss comfortabel zicht.

 

Zeiss zonneactie verlengd tot eind augustus 2013

Titanium toppertjes van Orgreen

15 June 2013

De Orgeen lijn is sinds kort uitgebreid met de prachtige titanium zonnebrillencollectie. Deze reeks is onderscheidend in design en tegelijkertijd klassiek en elegant. Het Deense ontwerp komt prachtig naar voor in de matte afwerking en de zachte kleurcombinaties. De zonnebrillen van Orgreen hebben aanpasbare neuspads en zijn daarom geschikt voor alle gezichtsvormen. Daarenboven zijn ze anti-alergisch, vederlicht en uitgerust met Carl Zeiss zonneglazen voor een schitterend zicht de hele zomer lang. Kom ze bij ons ontdekken in de winkel.

Titanium toppertjes van Orgreen

Exclusief bij Eye Candy: de Aluminium Clubmaster

14 June 2013

De Clubmaster van Ray Ban is de laatste tijd enorm populair. Dit wordt beslist de trend deze zomer. Bij Eye Candy hebben we een exclusief model dat u nergens anders vindt, de Aluminium Clubmaster. Deze uitvoering geeft de klassieker een trendy look en hij is verkrijgbaar in 4 hippe uitvoeringen.

 

 

Exclusief bij Eye Candy: de Aluminium Clubmaster

Ray Ban Surf Up series

22 May 2013

Ray Ban stelt de nieuwe Original Wayfarer Surf -Up reeks voor. De All Time Classic Wayfarer is nu uitgebracht in een nieuw jasje, met hyperoriginele prints geïnspireerd op het 'surf' thema. De reeks bestaat uit 5 modellen en u vindt deze uiteraard bij ons in de winkel.

Ray Ban Surf Up series

Eye Candy stelt zich voor op TV Oost

24 April 2013

Van 22 april t.e.m. 26 april stelt Eye Candy zich voor in de reeks Pas Geopend op TV Oost.

De link naar de afleveringen vind je hier:

 

http://www.tvoost.be/nl/programmas/uitsmijter/

 

Eye Candy stelt zich voor op TV Oost

Framers

13 March 2013

Mooi, kleurrijk en handgemaakt, ontworpen en vervaardigd in hip Berlijn. De Framers collectie is onze nieuwste aanwist. Als je fan bent van gesofisticeerd design en houdt van duurzame materialen is Framers beslist mode voor op jouw neus.

 

Framers

Het Eye Candy team breidt uit met een gediplomeerd opticien met neus voor mode én gevoel voor humor

1 March 2013

We zijn op zoek naar een ervaren Opticien met een neus voor mode voor onze winkel in Wijnegem Shopping Center. Eye Candy heeft de beste klanten ter wereld. Die laten we enkel in de watten leggen met professioneel advies van gediplomeerde opticiens met neus voor mode én  gevoel voor humor. Ben jij de trendy collega die we zoeken? Lees dan snel verder.

Wat een Eye Candy opticien kenmerkt: 

  • Een gevoel voor humor en een neus voor mode
  • Klanten gelukkig maken zit in je DNA
  • Professionele oogmetingen hebben geen geheim voor jou
  • Zachte lenzen aanpassen en klanten adviseren doe je graag
  • De juiste optische glazen selecteren, onze kwaliteitsbrilglazen monteren en centreren is je op het lijf geschreven
  • Bij Eye Candy begint onze service pas met de verkoop, je bent dan ook een meester in excellente dienstverlening na verkoop

Wat wij van jou als Eye Candy teamlid verwachten:

  • Je hebt flair, je barst van de energie en bent vlot in de omgang  
  • Stijl is je handelsmerk
  • Je bouwt een vertrouwensband op met onze klanten
  • Als gezicht van Eye Candy ben je de reden waarom klanten ons kiezen
  • Je bent een geboren teamspeler, collegiaal en flexibel
  • Op zaterdag werk je extra graag
  • Je woont in de buurt
  • Kortom, je bent, ahum, perfect

Wat jij gestudeerd hebt:

  • Een graduaat Optiek/Optometrie, of
  • Een zevende specialisatiejaar

Wat een Eye Candy ambassadeur van ons mag verwachten:

  • Een toffe job in de leukste opticien op de planeet met spiksplinternieuwe snufjes en de fijnste klanten
  • Flink wat autonomie, afwisseling en de collega’s waar je altijd al van droomde
  • Regelmatige opleiding en bijscholing  
  • Een voltijdse job met variabel uurrooster
  • Je verdient marktconform en krijgt extralegale voordelen

Heb je na het lezen van wat hier boven staat je droomjob gevonden? Mail dan naar bart@eyecandy.be met je C.V. Wij doen de rest.  

We verwachten je ongeveer vanaf 15 april 2013.

Het Eye Candy team breidt uit met een gediplomeerd opticien met neus voor mode én gevoel voor humor

De ultieme precisie met de i.Terminal2 van Zeiss

17 February 2013

De i.Terminal2 is het allernieuwste en meest innovatieve centreersysteem van Zeiss en het is de sleutel tot de meeste nauwkeurige precisie voor het centreren van uw brilglazen. Voor zowel multifocale brilglazen, officeglazen en individuele glazen maken we gebruik van dit hypermoderne toestel. Hierdoor kunnen we vermindering van de prestatie van uw brilglazen tot 40% verminderen. De positie van brillenglazen voor de ogen wordt berekend tot op 1/10 van een millimeter nauwkeurig, u bent dus verzekerd van de meest nauwkeurige meting. De i.Terminal2 slaat de gegevens op en we sturen ze digitaal door naar Zeiss voor onmiddellijke productie. Geen kans op fouten of vertragingen. Een mooie troef in onze winkels van de Eye Candy en Zeiss precisie opticien. Eye Candy is als Zeiss experience partner een van de énige opticiens in België met dit innovatieve meetsysteem.

De ultieme precisie met de i.Terminal2 van Zeiss

De nieuwe Chanel Tweed collectie

11 January 2013

Chanel pakt uit met een collectie 'Tweed' (of 'flanel' in het Nederlands).

Coco Chanel ontdekte tweed in 1928 op een Schotse renbaan. Ze werd op slag verliefd op de zachte textuur van de stof. In 1955 werd tweed voor het eerst verwerkt in een jasje en dit werd een doorslaand succes; de handgeweven tweedjas werd een begrip en is uitgegroeid tot een iconisch Chanel symbool.

Tweed vormt een belangrijk onderdeel van de collectie en zien we niet alleen terug in kleding, schoenen, armbanden en tassen, maar nu ook in eyewear. Als exclusieve Prestige Christmas collection komt Chanel dit jaar met Tweed. De collectie bestaat uit 4 zon- en 4 correctiemodellen waarbij echte tweed stof met de hand is verwerkt op de veer. Speciaal voor deze collectie heeft Chanel een nieuwe interpretatie van het dubbele C logo ontworpen. De brillen zijn te verkrijgen in 5 verschillend gekleurde tweed stoffen. Een onmisbaar item voor elke elegante, modebewuste vrouw.

De vijf verschillende Tweed varianten hebben elk een unieke materiaalsamenstelling en structuur en zijn op verschillende manieren geweven; elke Tweed stof is uniek in zijn soort. Het Tweed is bewerkt middels een speciaal proces ter waarborging van de kleuren. Tevens beschermt deze behandeling tegen absorptie (bijvoorbeeld van make-up) in de stof.

De nieuwe Chanel Tweed collectie

Dolce & Gabbana- Italian Style!

11 January 2013

Dolce & Gabbana keert met zijn allernieuwste collectie terug naar zijn roots en inspireerde zijn laatste campagne op het Siciliaanse plattelandsleven. Niet alleen de campagne is adembenemend, de collectie zelf is een waar schot in de roos! Bianca Balti pronkt met deze prachtstukken uit de beste acetaat. U kan ze ook zelf bewonderen in onze winkels.

Dolce & Gabbana- Italian Style!

Ski in stijl

13 December 2012

Vertrek naar de Alpen met een fijn Ray Ban wintercollectie exemplaar.

Of zet een Oakley Ski Mask op je neus, al vanaf 59 EUR!

Ski in stijl

5 Yummy Glasses Onderhoudstips

11 December 2012

We voorzien de meeste van onze Yummy Glasses van een beschermende hardingslaag en ontspiegeling. Die zorgen voor een extra scherp zicht maar houden niet van cosmetica.
Tip 1: Gel, haarlak, deodorant, zeep of parfum houd je best uit de buurt van je nieuwe glazen.

Net hetzelfde voor warm water of bijtende producten.  
Tip 2: Reinig je Yummy Glasses met de Eye Candy Magic Spray die je in je Eye Candy Box vindt. Als je lauw water gebruikt, laat bijtende producten zoals afwaszeep achterwege.

Keukenpapier, papieren zakdoekjes of toiletpapier bevatten houtvezels die krassen kunnen veroorzaken. 
Tip 3: Als je je bril droog reinigt, haal je de Eye Candy Magic Wipe boven, ons speciaal ontwikkeld microvezeldoekje.

En vergeet volgende simpele tip niet.
Tip 4: Leg je bril niet op zijn glazen neer, maar stop hem in zijn hip doosje wanneer hij niet op je neus prijkt.

Keukenprinsen, saunalovers en tropische chauffeurs: opgelet! Hitte kan je Yummy Glasses havenen.
Tip 5: Let op wanneer je met de kerst kalkoen uit de oven haalt, over dampende potten hangt of met je geliefde een sauna opzoekt. En laat je bril nooit achter de voorruit van je bolide liggen in de Sahara. 

5 Yummy Glasses Onderhoudstips

Pro Design

9 December 2012

Op en top Deens design. Elk model in kunststof en in de meest trendy kleuren.

Verkrijgbaar met en zonder neuspads. De collectie 2013 nu in beide Eye Candy winkels.

 

Pro Design

Eye Candy Waasland is geboren en dat vieren we met bubbels!

7 December 2012

Vanaf zaterdag 15 december brengen we eyewear met stijl naar het Waasland Shopping Center en daar drinken we op!

Koop je een bril of zonnebril vanaf 300 euro, dan krijg je een fles Piper Heidsieck in een leuke verpakking mee naar huis. Of vraag gewoon voor je 30 EUR korting.

De actie loopt vanaf 15 december tot 31 januari 2013 of tot zolang de vooraard strekt. Haast je... Prettige feesten!

Eye Candy Waasland is geboren en dat vieren we met bubbels!

Het is nu al 2013 bij Eye Candy

5 December 2012

De nieuwe collectie Tom Ford 2013 zonnebrillen ligt nu al op je te wachten. Kom hem snel ontdekken en voel je net alsof je op de catwalk staat!

Je ziet er gegarandeerd superspiffy uit met een exemplaar op je neus.

Rrrrrr!

Het is nu al 2013 bij Eye Candy

De enige echte Eye Candy Gift Card

4 December 2012

Op zoek naar een origineel geschenk op maat? Zoek niet verder en spring gewoon binnen en pik een Eye Candy Gift Card op.

Eén jaar geldig en voor elk bedrag zorgt deze leuke kaart voor een verrassing onder de kerstboom!

De enige echte Eye Candy Gift Card

Ford. Tom Ford.

30 November 2012

Shaken. Not stirred.

Agent 007 heeft in Skyfall een Tom Ford op zijn neus. En wij hebben hem in onze winkels.

Super stijlvol en even mooi als Adele's soundtrack volgens Daniel Craig.

Wie zijn wij om Bond tegen te spreken? We zouden niet durven.

Ford. Tom Ford.

Eye Candy SuperDeLuxe Garantie

16 November 2012

Bij elke aankoop krijg je van ons gratis en voor niets de
Eye Candy SuperDeLuxe Garantie cadeau:   

1.     We checken elke bril op materiaal, coating of productiefouten zodat je enkel met een blinkend montuur en fonkelende glazen naar huis gaat. Toch iets mis?

Spring gewoon even binnen, zelfs tot twee jaar na je aankoop, en we bezorgen je meteen een nieuwe. Kosteloos.

2.     Ongelukje met je optische bril gehad?

Met de SuperDeLuxe Garantie krijg je het eerste half jaar 50% korting op een identiek montuur of glazen. Het tweede half jaar krijg je 30% korting, het derde halfjaar 15% en het vierde halfjaar 10%.

Daar hoef je bij ons zelfs geen verzekering of kaart voor aan te kopen, onze garantie is automatisch. Simpel.  

3.     Raak je niet gewoon aan je nieuwe Zeiss progressieve glazen?

Geen probleem, dan vervangen we je multifocale glazen binnen de twee maanden na je aankoop. Zonder kosten.

4.     Wil je je bril eens goed in de watten leggen? Doe hem een gratis Yummy Glasses Checkup cadeau.

Met een broebelend brillenbad met elektrolyse voelt je bril zich meteen weer fonkelnieuw. We spannen zijn brilveren strak, geven zijn vijzen een stevige beurt en smijten er zelfs nieuwe neuspads tegenaan.

5.    We beloven je bril elk jaar een verjaardag om nooit meer te vergeten.

Voor jou doen we er op je bril zijn verjaardag een gratis Eye Exam door een Eye Candy opticien met een neus voor mode bovenop.

Eye Candy SuperDeLuxe Garantie

The Moscot Vilda comes with a little less anger…

4 November 2012

Uhm, little monsters. Don't be angry, get even and put a pair of Moscot on your monstrous noses.

The Moscot Vilda comes with a little less anger…

You could use some colour..

25 October 2012

Ontdek onze nieuwe collectie Etnia Barcelona vanaf nu in de winkel. Etnia Barcelona gaat werderom voor veel kleur zonder overdadig te zijn. Elegante vormen gecombineerd met mooie kleuren en tijdloze materialen. Kom snel eens langs of neem al een kijkje in onze gallerij.

You could use some colour..

Win een Eye Candy Pretpakket

16 October 2012

Al wat je hoeft te doen, is ons like op facebook en een stroom van cadeaus kan op weg zijn naar jou...

Win een Eye Candy Pretpakket

Nieuwe Tom Ford Collection!!

23 September 2012

De nieuwe Tom Ford collectie is binnen! Ook dit seizoen verbaasd Ford met prachtig kleurgebruik, mooie en elegante vormen en dat in de meeste kwalitatieve acetaat monturen.

Kom gerust eens langs om de collectie vrijblijvend te bekijken!

Tot binnenkort in de winkel.

Nieuwe Tom Ford Collection!!

Oakley Custom Sunglasses

7 August 2012

De Olympische spelen in Londen worden gedomineerd door Oakley, geen enkel merk haalt zoveel medailles als Oakley. Terecht, want 's werelds beste sportlui verwachten 's werelds beste optische bescherming. Deze bescherming vind je in de Oakley's High Definition Optics (HDO). Met de zuiverste High Definition Optics zie je niet alleen veel helder en scherper. Oakley biedt tevens de beste UV- en impact bescherming op de markt. Als Oakley Premium Dealer hebben we een ruime keuze, voorraad. Komt gerust eens een kijkje nemen!

Een groot aantal Oakley modellen kan tevens op sterkte gemaakt worden, vraag de info in de winkel.

Als klap op de vuurpijl kan je ook je eigen Oakley samenstellen. Het Customized programma van Oakley stelt u in staat om de uitvoering, kleur en afwerking van uw bril volledig zelf te kiezen.

Oakley Custom Sunglasses

Yummy Sales @ Eye Candy

29 June 2012

Onze Yummy Sales zijn er weer van zaterdag 30 juni t.e.m. 31 augustus op een ruime selectie zonnebrillen en monturen.

De Solden lopen van zaterdag 30 juni t.e.m. 31 juli 2012.

Don't miss it!

Yummy Sales @ Eye Candy

Nieuw! .. Retrosuperfuture - bloody exclusive

3 June 2012

Nu vind je ook RetroSuperFuture bij ons in de winkel. Heel exclusief, met de hand gemaakte Italiaanse zonnebrillen en allen met Zeiss zonneglazen.

Super vind je alleen bij de leukste winkels ter wereld: Colette in Paris, Barneys New York, 10 Corso Como in Milan, Bodega in Boston, Fred Segal in Los Angeles, Steven Alan, Paris Texas in Denmark, Caliroots in Sweden en nu dus ook bij Eye Candy.

Nieuw! .. Retrosuperfuture - bloody exclusive

7 For All Mankind, ook bij Eye Candy

8 May 2012

De zonnebrillenlijn van Seven For All Mankind is nu ook beschikbaar bij Eye Candy.Het merk legt de focus op innovatie in fit en afwerking. Seven, zoals het merk vaak liefkozend genoemd wordt, is een hit onder de Hollywoodelite met aanhangers als Angelina Jolie, Cameron Diaz, Jennifer Garner en Liv Tyler. Mannelijke celebs zoals Jake Gyllenhaal, Ben Affleck en Ryan Reynolds zijn ook fan.

7 For All Mankind, ook bij Eye Candy

Eye Candy sees the light!

16 August 2011

Het idee voor Eye Candy is een dik jaar geleden geboren toen ik op zoek was naar een nieuwe zonnebril. Nooit zo ontevreden geweest met het onpersoonlijk filiaal van een brillensupermarkt - advies krijgen was even moeilijk als een audiëntie bij de paus te bemachitgen - of teleurgesteld in het beperkte aanbod en onbeperkte prijzen van de optiek om de hoek. Wij, de brillenconsument verdienen beter!

Een bril is immers mode en daar hoort deskundig advies en een brede waaier aan keuze bij. Shoppen voor een montuur en glazen moet plezant zijn, 't is tenslotte een belangrijke investering.

Het eenvoudige idee achter Eye Candy is beter doen. Met het meest uitgebreide aanbod merken en monturen, zorgvuldig voorgeselecteerd. Met de beste en meest persoonlijke service op vlak van stijladvies, oogmetingen en handige diensten. Zoals zeker weten dat een gediplomeerd opticien de tijd voor je zal nemen wanneer je een handige afspraak hebt gemaakt online. Of altijd weten hoe je er uitziet met je nieuwe montuur met onze fotoservice. En niet noodzakelijk terug hoeven te komen wanneer je bril klaar is omdat we je bril gewoon thuis of op het werk opsturen.    

Eye Candy sees the light!

A work of Persol

5 August 2011

 

Marcel Vanthilt, televisiepersoonlijkheid,is de man die Persol voor zijn campagne in ons land koos. Internationaal heeft Persol voor zijn ‘Work of Persol’ campagne een tiental jonge avant garde artiesten gekozen die het gevolgd heeft. Omdat zij de spirit van zelf expressie van Persol personifiëren en zij net als Persol hun art met de hand maken.

 

Interessante filmpjes op http://www.persol.com/USA/a-work-of-persol/francesca.

A work of Persol

De zon is de beste optometrist

26 July 2011

Interessant artikel in de New York Times vandaag. In de jaren 70 was maar een kwart van de Amerikanen bijziend. Vandaag is dat bijna de helft. Het artikel claimt dat de evolutie in de rest van de wereld gelijkaardig is. Dat komt omdat we steeds meer tijd binnen doorbrengen en dat bij artificieel licht. Meer tijd in de zon – met de juiste zonnebril – kan dus soelaas bieden. De auteurs, eentje is prof aan Princeton, maken gelukkig ook komaf met de idee dat tijd voor de computer of met de neus in de boeken bijziendheid bevordert.

http://www.nytimes.com/2011/06/21/opinion/21wang.html?_r=1&emc=eta1

De zon is de beste optometrist